Dwa komputery, dwa razy CUPS, problem z konfiguracją.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 22 Sty 2004, 19:55:57 CET

Sytuacja wygląda tak:
1. komputer stacjonarny z podłączoną drukarką, jako serwer wydruku
zainstalowany jest CUPS. Wszystko lokalnie działa bardzo dobrze.

2. laptop podłączony ze stacjonarnym przez sieć lokalną. Chciałbym móc
drukować zdalnie na drukarce z kompa nr.1. Na tym kompie jest też
zainstalowany CUPS, ponieważ laptop podłączany jest do różnych sieci i
potrzebuję skonfigurować różne drukarki na różnych serwerach. Dlatego
chciałem uniknąć wyłącznie wpisywania adresu do /etc/cups/client.conf.

I teraz pytanie: Jaki podać protokół do komunikacji z tą drukarką w serwerze
CUPS na komp.2, żeby to działało. Niestety, nie mogę zakładać, że wystarczy
przekonfigurowanie komp.2, może być potrzebna zmiana konfiguracji na
komp.1, ale nie wiem, co trzeba zmienić.

Próbowałem podawać wpisy typu ipp://ciri/c43ux, lpd://ciri/c43ux. I -
niestety, nie działa. Próbowałem coś znaleźć na http://www.cups.org - ale
bezskutecznie. Dlatego proszę o pomoc.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498