[AC] Problem z HTB/CBQ itp.

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 22 Sty 2004, 23:46:52 CET

Witaj Roman,

W Twoim liście datowanym 22 stycznia 2004 (16:30:21) można przeczytać:

> Witam,

> Na nowo postawionej maszynce z AC mam problem z odpaleniem
> jakiegokolwiek ksztaltowania ruchu. Przy probie odpalenia htb dostaje
> jakis dziwny komunikat

Ale jaki komunikat ??
Moze cos takiego:
RTNETLINK answers: Invalid argument
RTNETLINK answers: Invalid argument

Tez kiedys z tym walczylem, teraz dziala dobrze jak sobie sam
zbudowalem kernel i do tego iproute2 i iptables z drzewka SPECS.

poul w penetrator~>rpm -q kernel-smp iproute2 iptables
kernel-smp-2.4.24-0.2
iproute2-2.4.7.ss020116-14
iptables-1.2.9_20031209-1 w 2.4.24_0.2

Sadze ze przejscie na nowe jadro powinno zalatwic sprawe.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl