Skrypt do resetowania serwera

Irek ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 22 Sty 2004, 23:51:59 CET

>pierwsz strona w google po wpisaniu "heartbeat linux" :P :
>http://linux-ha.org/download/

ta ale czy ona jest po polsku???? troche jakby nie za bardzo!!! - Chcialem
poczytac o mozliwosciach tego programiku a nie sciagnac go a tak przy okazji
juz go do tego czasu sobie zrobilem z cvs'u i nie mam pojecia jak
skonfigurowac
ale grzebiac dalej w swoim skrypcie (nie swoim ale swoim) zauwazylem ze
podczas pingowania
ping -c10 81.21.200.177 wszystko jest OK - to jest moja bramka, ale po
pingowaniu
ping -c10 81.21.200.1  (jakis nieistniejacy adres) to ping sie zawiesza i
nie daje komunikatu. Dlatego tez skrypt czekajac na odpowiedz nie wykonuje
swojego zadania. Mozna to czesciowo ominac wpisujac np www.tpsa.pl lub jakis
inny adres ale w postaci nienumerycznej. Wtedy jesli ten host padnie to
serwer zacznie resetowac polaczenie.- nawet mi sie to zaczelo podobac i nie
potrzeba do tego 1MB programu heartbeat.
Ale pisze do Was zeby sie zapytac dlaczego ping nie daje odpowiedzi ze nie
ma takiego adresu tylko milczy i zawiesza sie.
iwi