Skrypt do resetowania serwera

Pią, 23 Sty 2004, 00:44:38 CET

Osóbka znana jako jerzy szczudłowski, wystukała:

> Mała uwaga: jeżeli trzeba resetować serwer do prawidłowego działania, to
> wszystko wskazuje na to, że jest problem ze sprzętem. Lub
> z administratorem.

Ja tam nie wiem (nie mam wątpliwej przyjemności walczyć z neo na usb[1], ale
gdzieś w FAQ ktoś napisał, że mu nie działa bez restartu kompa ;P. Czyli
albo trefne USB, albo dupa nie...

[1] To jedno neo+ (sagem) działa na Ac. Na razie nie mam zgłoszeń, że jest
problem ;-)

pozdrawiam