Skrypt do resetowania serwera

Irek ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 23 Sty 2004, 01:24:19 CET

> Mała uwaga: jeżeli trzeba resetować serwer do prawidłowego działania, to
> wszystko wskazuje na to, że jest problem ze sprzętem. Lub
> z administratorem.

dziekuje za spostrzezenia. Mam radiolinie i co jakis czas z powodu zaklocen
wylogowywuje mnie z systemu. W skrypcie zamiast restartu serwera (to jest
oryginal z netu) umiescilem restart skryptow logujacych do radiolacza  - ale
nie moglem sobie poradzic z tym pingowaniem.
Poprzednik podpowiedzial zeby zmienic literke z c na w i prawie sie udalo,
tj pinguje wszystkie adresy podane w sposob numeryczny lecz nie odczytuje
DNS bez zalogowania. wiec musze podac adres jakiegos serwera ktory zawsze
pracuje np www.tpsa.pl. Jesli podan chodiazby adresy DNS 194.204.159.1 to
niestety pingi przechodza mimo ze komputer nie jest zalogowany.
W sume chcialbym zeby wpisac swoj serwer zamiast tpsa, ale ping rozpoznaje
(nie wiem skad) ze moj adres jest pod tym adresem IP ( w resolv nie podalem
sieci lokalnej tylko adresy zewnetrzne
iwi