pld-start.tar.gz

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 23 Sty 2004, 09:15:00 CET

Dnia czw 22. stycznia 2004 16:13, Krzysztof Garus napisał:
> witam,

Ja mogę służyć Ra dla i386 + Kernel 2.4.22 od Pepe + postfix
+ coś tam jeszcze = całość około 450 MB najlepiej na xfs.
Ale moje łącze to SDI, więc w razie czego proszę na priva
to się jakoś dogadamy co do sposobu transferu.
Ja jestem z Warszawy, więc jak kolega chce to ewentualnie moge wysłać CD.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej