karta muzyczna CMI8830 - brak dzwieku

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Pią, 23 Sty 2004, 18:41:09 CET

On Thu, 22 Jan 2004 20:40:42 +0100
Mateusz Dolata <cf0s w pf.pl> wyprodukował:

> witam,
>
> mam problem, nie moge uruchomic dzwieku na pld 1.0 (2.2.22),
> karta zintegrowana CMI8830, wiele faq'ow przeczytalem i inc nie moge
> poradzic... zainiciowanie isapnp nie dziala (isolate preverse - ..
> aborted), zaladowanie dzwieku tez spelza na niczym...
> prosilbym o jakas pomoc..

dosyć stare jądro masz.. może podaj jaki moduł ładujesz? Proponuje upgrade
jądra do 2.4.x albo 2.6.x. Na ALSA to jest jako moduł: snd-cmi8330 - widze
że jednak nie szukałeś dobrze...

http://www.alsa-project.org

Prosze poszukać.. tam masz rozwiązanie..

Pozdrawiam PawciooS

--
Poradnik LinuxFAQ
http://klub.chip.pl/pawcio_s