rdate: Alarm clock

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 23 Sty 2004, 18:48:24 CET

On Fri, 23 Jan 2004, Paweł Zaskórski wrote:

> Dziękuję za wytłumaczenie tego faktu. Może to faktycznie wina mojego łączą.
> Rozumiem, że bez łatania rdate nie da się wydłużyć czasu oczekiwania?

Wszystko na to wskazuje. W manie stoi nawet:

       2002-11-06 Elliot Lee <sopwith w redhat.com>
              Patch  from Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> - alarm(10) to
              not wait forever for connections.
:)

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :