rdate: Alarm clock

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Sob, 24 Sty 2004, 01:05:36 CET

Dnia 23 stycznia 2004 o godzinie 17:50:57 z adresu p.zaskorski w wp.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

PZ> pawel w arrakis:~$ rdate -p ntp.icm.edu.pl
PZ> zsh: alarm      rdate -p ntp.icm.edu.pl
PZ> pawel w arrakis:~$ rdate -p vega.cbk.poznan.pl
PZ> zsh: alarm      rdate -p vega.cbk.poznan.pl

PZ> Coś jest nie tak z rdate w moim systemie. Nie bardzo umiem czytać
PZ> to co zgłasza strace, ale może ktoś bardziej obeznany wyłowi w tym coś
PZ> sensownego. Oto końcówka z 'starce rdate -p ntp.icm.edu.pl':

A może tak zamiast tego wklepnąć

/usr/sbin/ntpdate -o 1 swisstime.ethz.ch vega.cbk.poznan.pl galaxy.uci.agh.edu.pl ntp.task.gda.pl

a dalej

/sbin/hwclock --systohc

u mnie ten zestaw działa pięknie ;)

--
Pozdrowienia,
milley

;) W Krakowie wybudowano ostatnio wiele nowych zabytków.