[AC] wylaczanie kompa

Marcin Kuska mkuska w poczta.onet.pl
Sob, 24 Sty 2004, 11:05:20 CET

> Dnia sobota 24 styczeń 2004 00:21, btower napisał:
> [...]
> przegrzewa. Pod AC
> uruchomieniu
> Nie pomaga
> i 2.6.1-11,

> mozna wylanczyc

To jest laptop, nie ma takich opcji w BIOSie, w zasadzie nic nie ma oprócz
sekwecji bootowania.
Niestety nie mam innej maszyny z AC, a w 10 min kernel to się nie skompiluje
:(

> W 2.4.2x jest moduł acpi o nazwie thermal. Może jego
> załadowanie coś pomoże.
> Niestetym nie mam pojęcia, jak jest w 2.6.x. Tak strzelam.

Jest, nie pomaga :(

Pozstaje wrócić do starego dobrego RA, chyba że śa jacyś chętni do
przeprowadzenia testów.
Kto się opiekuje kenrnelem w AC ?

Pozdr
Marcin Kuska