PLD Ra i Java-juz wymiekam

Rad rad.ldyskusyjne w wp.pl
Nie, 25 Sty 2004, 00:11:20 CET

Użytkownik Boski Cinek napisał:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/17/2004
> 08:37 PM:

> Ciekawostka, bo pod dystrybucyjna z rpm'ow (1.2) poszlo bez
> problemu:/. Tyle, ze ja nie chce uzywac tego starocia-za bardzo juz
> sie przyzwyczailem do udogodnien z 1.5. Poza tym, pewnie dziurawe jest
> strasznie 1.2

Z tego co się zorientowałem to w PLD Ra musisz używać Javy kompilowanej
gcc-2.95 natomiast Mozilla (od którejś tam wersji) jest kompilowana
gcc-3.2 i wymaga Javy kompilowanej także tym samym gcc i tu tkwi problem
Java gcc2.95 nie działa z Mozillą natomiast Java gcc3.2 nie działa w PLD Ra.

PS. Mozilla z rpm'ów z PLD Ra jest kompilowana gcc-2.95 wiec powinna
działać z Javą (tą kompilowaną gcc-2.95)