PLD Ra i Java-juz wymiekam

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 25 Sty 2004, 00:59:47 CET

Dnia sobota 24 styczeń 2004 23:36, Rad napisał:
[...]
> Jakiej wersji Mozilli używasz dystrybucyjnej czy oficjalnej (Mozilla.org
> lub MozillaPL.org )
Ta stara z Ra 1.1, dystrybucyjna (albo z update'ów) 1.2.1 jeszcze.
Kompilacja nowej na Ra 1.1 pewnie by i tak się nie udała w prosty sposób.
Nie próbowałem więc. Nie mam czasu na dłubanie w nowej.
Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498