iptables+ip_conntrack

btower btower w osiedle.net.pl
Nie, 25 Sty 2004, 18:20:41 CET

Dnia nie 25. stycznia 2004 13:12, Łukasz Woźniak napisał:
> Witaj Eksploatorzy,
>
>   ma taki problem
> # cat /proc/net/ip_conntrack |wc -l
>   31707
>  cat /proc/net/ip_conntrack |grep -c UNREPLIED
> 30902
>  standartowo mialem okolo 32000 zmienilem
>  na 65536 bo juz sie sypal ze tablica pelna
>  echo 65536 > /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max

Identyczny problem miałem choć nie na taką skalę jak Ty. Nie ma szans żeby u
mnie ip_conntrack mógł się sończyć i sie nie skończył ale był zapchany tak że
połowa pakietów się gubiła. Dopiero restart sieci coś pomógł ale zapchane
było nadal ale już jako-tako chodziło.

Też używam tego jajka.
Powiadasz że nie znalazłeś patcha w cvs?
hmmm... no nie dobrze.