PLD RescueCD 1.91

Pawel Koska poul w pf.pl
Pon, 26 Sty 2004, 12:04:03 CET

Dnia nie 25. stycznia 2004 22:02, Arkadiusz Patyk napisał:
> Witam
>
> Zapraszam na:
> http://rescuecd.pld-linux.org/

Czy moglbym prosic kogos z szanownych kolegow o sprawdzenie czy dziala nowe
RescueCD ??
Sciagalem 3 razy, wypalalem na CD-RW i na CD-R, korzystalem z nagrywarki CD i
nagrywarki DVD i za kazdym razem nie chcialo sie uruchomic :-(

Za kazdym razem zostaje na:
ISOLINUX .....
i ani mru mru.
Probowalem tez na 3 roznych komputerach to uruchomic, za kazdym razem ten sam
objaw.

Podejrzewam, ze moglo sie cos niedobrego stac z tym obrazem ISO. Ale motyla
noga md5 sie zgadza :-( Wiec nie wiem co za diabel.

Puki co sciagam wczesniejsza wersje, zobacze co tamta powie.

Ps. a moze mam cos kliknac ?? Jakas magiczna kombinacja klawiszy ??

Pawel