Dziiwne..

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 27 Sty 2004, 01:51:32 CET

Mam sobie serwer, właśnie pracuję nad metodami backupowania..
Póki co kopiowałem / i /home na oddzielną partycję, którą tarowałem i
gzipowałem. Było ok.
Teraz kombinuję nad rsynciem - fajna sprawa, zamiast znów kopiować całość
będę tylko kopiował zmiany.. no to na pierwszy test poszło:

rm -rf /backup/*
rsync -a --exclude /home --exclude /proc --exclude /mnt --exclude /backup \
--delete --perms --times -v / /backup

Po kilku chwilach się skopiowało. I teraz to co mnie zastanawia:

root w azazel ~>df -h
System plików         rozm. użyte dost. %uż. zamont. na
/dev/hda2             3,8G 1020M  2,8G  27% /
/dev/hda1             4,7G  765M  4,0G  17% /backup

Rozumiem różnicę paru mb między / i /backup.. ale 250 MB ?!

Obie partycje są na XFSie..

Coś się niedokopiowało? Czy może "XFS tak ma" ? Na zasadzie, że pliki są w
całościach a nie we fragmentach porozrzucanych na dysku.. no ale aż 250MB
"zysku" po kopiowaniu?

--
.: Jakub Głazik - [zytek] - zytek[at]pld-linux.org
.: http://www.misiaj.sie.pl [obsolete]