Srodowisko X i oprogramowanie

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Wto, 27 Sty 2004, 09:57:45 CET

Dnia wto 27. stycznia 2004 09:43, Ireneusz Indyk napisał:
> Podczas instalacji czegokolwiek np kdebase-desktop* brakuje modulow:
> libjasper-1700*
> kernel-video-nvidia*
>
> podczas instalacji kdebase-common-desktop*
> oprocz tamtych 2 brakuje jeszcze
> libmX.*
>
> srodowisko X dziala mi bezblednie (z cvs zrobiony kernel-video-nvidia)
> ale nie chce instalowac kdebase z opcja --nodeps poniewaz potem sypie sie
> wszystko. Znikaja programy itp.
> Czy jest cos innego oprocz kde co chodzi bezblednie i co mozna
> zainstalowac?? (gnome juz probowalem i tez nie za bardzo chce dzialac)

Ac to nie jest jeszcze coś co powinno działać bezbłędnie.
Jak chcesz mieć Ac to się nastaw na problemy i samotną czasem walke :-).
Chcesz nie mieć problemów (albo ich mieć mniej :-)) to zainstaluj Ra.

kde trzeba bodajrze z --force zainstalować, a kernel-video-nvidia-* samemu
sobie zbudowac albo używać XFree86-drivers-nv-*.
To na tyle ludzie...

Pozdrawiam
Grzegorz