Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 27 Sty 2004, 11:40:46 CET

>jak juz to libjasper-1.700
masz racje - pomylka moja

>poldek> search -f *libjasper-1.700*
>Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
>4 package(s) found:
>jasper-1.700.2-2
>jasper-1.700.5-2
>jasper-devel-1.700.2-2
>jasper-devel-1.700.5-2
to sprawdzalem i mam zainstalowane te pakiety ale mimo wszystko podczas
instalacji kdebase-desktop* mowi ze brakuje mu pakietu libjasper

>kernel-vido-nvidia - mowisz ze sobie skompilowales z cvs'u wiec tu nie
widze
>problemu, pamietaj zeby jesczze skompilowac XFree86-driver-nvidia
oki tego nie zrobilem - bede probowale wieczorem.
Dlaczego po instalacji kernel-video-nvidia zrobionego z cvs komenda rpm -Uhv
kernel-video-nvidia.src.rpm po wpisaniu
rpm -qa |grep kernel-video-nvidia mowi ze nie ma takiego pakietu?? Sprobuje
zainstalowac XFree86-driver-nvidia zobaczymy co z tego bedzie

> podczas instalacji kdebase-common-desktop*
> oprocz tamtych 2 brakuje jeszcze
> libmX.*
libXm.so.3 - chodzi dokladnie o ten plik/pakiet

iwi