Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 27 Sty 2004, 13:16:31 CET

> bo po instalacji pakietu coś_tam.src.rpm nie powineneś mieć
> zainstalowanego pakietu coś_tam. src.rpm
Zgadza się - to juz zauwazylem, ale potem
rpm -Uhv cos_tam.src.rpm i sie instaluje poprawnie (no prawie bo jestem w
stanie wywolac ten pakiet ale go nie widzi w wyszukiwaniu zainstalowanych
pakietow)

> dopiero trzeba przebudować
> http://www.pld-linux.org/FAQ/SrcRPM
> Jak wszystko pójdzie dobrze to powineś otrzymać plik rpm w katalogu
> ~/rpm/RPMS

czy po tej przebudowie dopiero robie instalowanie - bo moze sie
pospieszylem - jaka komenda. Powinno dzialac rpm -i pakiet.rpm ale nie
dziala.
do daje przebudowa pakietu - a moze sie da zrobic od razu zeby builder -ba
pakiet.spec robil od razu wlasciwy rpm

iwi