problem z postfixem

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Wto, 27 Sty 2004, 15:46:05 CET

Cześć. Czy mógłby mi ktoś pomóc. Mam skonfigurowanego postfixa uruchamia się
prawidłowo.
Problem pojawia się gdy próbuje coś przesłać przez niego w outlooku
wyskakuje błąd "numer błędu: 0x800ccc0f".
Gdy zajrze do maillog po uruchomieniu wszystko jest spoko aż właśnie do
momentu próby wysłania poczty tam pojawia się komunikat
postfix /smtpd :TLS engine: do need at least RSA _or_ DSA cert/key data
postfix /smtpd :tls_engine not running
Tak samo jak próbuje się połączyć przez telnet przez port 25 (przez 110 jest
spoko) wyskakuje połączenie z hostem przerwane.
Na czym polega mój błąd i jak go naprawić.
Jak trzeba przesłać main.cf to prześle.
Z góry dzięki pozdrawiam Kosiek.