Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 27 Sty 2004, 17:40:43 CET

>poldek> search -f *libXm.so*
>Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
>4 package(s) found:
>lesstif-0.93.94-3
>lesstif-devel-0.93.94-3
>openmotif-2.2.3-0.1
>openmotif-devel-2.2.3-0.1
dziwne bo mi nie znalazl tych pakietow. Co prawda szukalem *libXm* ale to
nie powinno miec chyba az takiego znaczenia. Sprobuje jeszcze raz
zaktualizowac baze i jeszcze raz przeszukac

>tutaj znajdziesz te pakiety (to raczej openmotif - jest wymagany przez kde,
>tyle, ze tutaj widze tylko nowa wersje, a ta nie chce wspoldzialac z tym co
>jest na AC...
wiec co proponujesz?? z cvs mozna stworzyc taki pakiet ktory bedzie dzialal
z kde/?

Jaki przelacznik uzyc przy budowaniu pakietow. Na stronach sa rozne
opisy. -bb czy -ba?

iwi