Kopia wybranych katalogów z PLD na maszynie z Win

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Wto, 27 Sty 2004, 19:09:48 CET

Witaj!

  Chciałbym robić kopię stron www (jednak bez pewnych katalogów np.
  cache skompilowanych skryptów php) oraz plików związnych z nimi baz
  danych (mysql) leżących na serwerku PLD na innej maszynie - niestety
  windowsowej. Generalnie google podpowiedziały, że da się to zrobić
  przy pomocy rsync (w przypadku Win trza instalnąc cwrsync). Ale
  wyczytałem gdzies ze rdiff-backup tez da sie z Win pożenić więc mam
  kilka pytań:

  1. Jak pożenić rdiff-backup z win ( a może gdzieś jest
  klient dla win, którego nie znalazłem) ?

  2. Co lepsze rsync czy
  rdiff-backup (wydaje mi się, że to drugie ale patrz pkt 1.)

  3. Są
  jakieś propozycje innych rozwiązań - nie samba i nie ręczne
  kopiowanie plików :) ?

  Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi :)

--
Pozdrowienia,
milley

;) Po wysłuchaniu "Reduty Ordona" w Marcinku zaczęło się coś przewracać.