karta muz CMI8830

Mateusz Dolata cf0s w pf.pl
Śro, 28 Sty 2004, 00:10:21 CET

Wfeo> On Tue, Jan 27, 2004 at 09:30:09PM +0100, Mateusz Dolata wrote:
> [...]
Wfeo> pci to nie isa
Wfeo> alsa-lib jest?
Wfeo> alsaconf (jest w w alsa-utils) zapuszczałeś?
Wfeo> A jeśli tak, to teraz - alsamixer.
Wfeo> WK

sa wszystkie biblioteki alsy, ale jak zapuszczam alseconf, wybieram
karte, pojawia sie cos zeby wpisac indentyfikacje karty (card
identifier) i cokolwiek bym wpisal, znowu powraca do menu wyboru karty...
a alsamixer, gdy wpisze, wyswietla: alsamixer: failed to open mixer
#0/#0 no such file or directory....
nie mam pojecia co zrobic...

--

mateusz dolata