AC, Opera i flash... ZONK

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 28 Sty 2004, 08:48:32 CET

On Tue, 27 Jan 2004, Piotr Gieron wrote:

> u mnie podzialalo mv /usr/lib/opera/plugins/operamotifwrapper-3
> /usr/lib/opera/plugins/operamotifwrapper

Nie pomogło :( Flashe nie ładują się nadal... Opera wali po konsoli mnóstwem
komunikatów DEBUG... i na koniec "alsa - no cards found". :-/

O co chodzi z tą alsą? Czy da się to samemu dokompilować? Bo widzę że w
kernel-source, z którego kompiluję kernele - nie ma ani jednego pliku *alsa*.
Nie mogę używać dystrybucyjnego kernela bo po pierwsze nigdzie nie ma ani
słowa o tym jak się tego używa (initrd i reszta czarów), po drugie - nie
działa mi lilo (zawiesza się po wyświetleniu "L")...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl