ip_conntrack_tcp: INVALID: Out of window data

Grzegorz Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Śro, 28 Sty 2004, 10:35:53 CET

W liście z śro, 28-01-2004, godz. 01:00, Grzegorz Siehień pisze:
> witam,
>
> czy może ktoś z szanownych użytkowników miał w dmesg-u takie cuda:
>
> ip_conntrack_tcp: INVALID: Out of window data; SEQ is over the upper
> bound (over the window of the receiver)
> (dalej info o src, dst, tos, len, porty etc.)
U mnie to leciało do kernel,messages,syslog
> w liczbie dużej... ?
bardzo tygodniowe logi puchły o 30mb
Jak sądze ta jedna linijka Ci pomoże

echo 0 > /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_tcp_log_out_of_window

> pozdrawiam
Ja też :)

--
Grzegorz Żarnowiecki <violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl>