procmail + wirusy

Ryszard Mielcarek crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Śro, 28 Sty 2004, 11:46:03 CET

On Wed, 28 Jan 2004, Jacek Konieczny wrote:

> A jak wycinasz? Wiele wirusów celowo nieprawidłowo tworzy załączniki,
> tak że tylko Outlook je za załączniki uważa, a według MIME i większości
> innego oprogramowania to jakieś śmieci.

O tak:

:0 HB
* Content.*\.(pif|vbs|chm|exe|com|bat|scr)"
/var/mail/VIR

> Musisz zajżeć głębiej bo "multipart/mixed" to pojemnik w którym
> mogą być umieszczone załączniki.

O, sorry, tutaj jeszcze pine'a nie skonfigurowalem i nie pokazal wszstkich
headerow ;)

Tylko ze wg tego co jest w regulce, to nie powinno przejsc..

Ryszard Mielcarek
crazy(at)geeks.pl