strasznie wolny https

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 28 Sty 2004, 18:31:32 CET

(Tue, 27 Jan 2004 22:44:46 +0100) Lukasz Jokiel
<Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl>:

> A wiesz nie wiem na 100%, ale zwykle jeśli SSL to osobne IP, albo
> jeśli 1 IP:
>
> https://ssl.costam-costam.pl/stie1
> https://ssl.costam-costam.pl/stie2

Zrobiłem virtualki ssl każdą na osobnym porcie, niestety transfer po ssl-u
nie przekracza dalej 3kB/sek. Może https wymagamaszyny klasy PIV, nie mam
już siły czemu ten ssl się tak wlecze, włączanie go mija się przez to z
celem :(.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User