karta DVB

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 28 Sty 2004, 23:32:47 CET

Witam
Czy ktoś może coś doradzić w kwiestii oglądania satelitarnej telewizji
cyfrowej?
Kartę instalowałem zgodnie z opisem, który znalazłem tu:
http://forum.esat.pl/viewtopic.php?t=2409
Karta DVB to skystar2
uname -a
Linux tom 2.6.1 #1 SMP Mon Jan 26 21:27:37 CET 2004 i686
Celeron_(Mendocino) unknown PLD Linux
Fragment dmesg
[...]
drivers/media/dvb/b2c2/skystar2.c: FlexCopII(rev.130) chip found
drivers/media/dvb/b2c2/skystar2.c: the chip has 6 hardware filters
DVB: registering new adapter (Technisat SkyStar2 driver).
[...]
Ale nie wiem jak oglądać :(
W Xine po kliknięciu na przycisk DVB mam błąd:
  Brak odpowiedniej wtyczki wejścia do obsługi 'dvb://'.
A w logach xine:
  cannot find input plugin for MRL [dvb://]
  input plugin cannot open MRL [dvb://]
  found input plugin :DVB (Digital TV) input plugin

Dokumentacja xine też mi nie pomogła na tyle żeby działało :(
I co mozna z tym zrobić? Albo jak inaczej oglądać TV-sat z mojej karty?
  Krystian T.

    "Errare humanum est"