Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 29 Sty 2004, 09:17:40 CET

> libjasper
> libXm.so.3
>Zdaje, ze w wypadku libjasper chodzi mu o konkretna wersja zobacz jakiej
>potrzebuje, bo to wazne.
cos pomieszalem (sam nie wiem co) i juz libjasper jest OK.

>A openmotiffa z libXm bedziesz musial chyba
>kompilowac z cvs'u bo wersja ktora jest nie lazi juz z kde.
juz skompilowalem i zainstalowalem wszystkie pakiety (static, devel,
examples i mw(costam)) ale niestety dalej kde zatrzymuje sie na ekranie
powitalnym w ktorym jest mozliwosc nacisniecia enter i wyjscia z kde.

> nie chce instalowac z opcja --nodeps
> prosze o pomoc - nie wiem juz jak to odpalic.
> Nieee tej opcji raczej nigdy nei uzywaj, chyba ze jestes 100% pewien
poniewaz brakowalo tylko libXm.so.3 to zainstalowalem z opcja --nodeps i jak
sie teraz z niej wycofac/? odinstalowc i instalowac ponownie czy sa jakies
inne mozliwosc.
Dzisiaj jeszcze probuje kde ale jesli nie ruszy to przechodze na 2.6.2-0.3 -
moze ten kernel bedzie sobie lepiej radzil.
a jak nie pomoze to szukam innego menagera okien.
A tak sobie mysle bo na PLD-LiveCD jest to wszystko i dziala poprawnie ze
moze by tak przekopiowac jakies pliki z tamtego CD.

chcialbym dodac te pakiety co zrobilem do zrodel w poldku. jak to zrobic??
Czy trzeba to jakos najpiew spakowac?? utworzyc jakis index i potem umiescic
na serwerze ftp.

iwi

- --
Maciek "paszczi" Paszta .::. paszczi w go2.pl .::. JID:macp w chrome.pl
gg: 2810043 .::. Linux User #304533 .::. BLUG Member #0247
fingerprint: A484 C4D8 9CC7 2DA3 2F92  E68A 9056 D5CC F22E 4C89
PGP:pgp.mit.edu .::. MPlayerPL Team : mplayerpl.emdej.com

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
http://pld-linux.org/FAQ/