shutdown -r now

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 29 Sty 2004, 09:33:36 CET

> Wydaje mi się, że zrobiłeś literówkę. Powinno być:
> # shutdown -h now
> bo -h = halt = wyłącz,
> a '-r' jak podałeś to reboot

witam - podepne sie pod temat poniewaz na ATX shutdown -h now nie wylacza
zasilania.
Skompilowalem z CVS acpi i zainstalowalem ale niestety nie dziala to dobrze.
W wersji PLD-LiveCD sobie z tym poradzili i dziala b.dobrze.(tam jest kernel
2.6.0 a ja mam 2.4.24-0.3.
Dopisalem modprobe acpi w /etc/modules ale nie dziala to
zmienilem na modprobe apm ale tez nie dziala.
probowalem wylaczyc w lilo.conf acpi i probowac z opcja modprobe apm w
modules ale tez nie pomoglo. Nie mam mozliwosci w biosie wylaczyc ACPI ale
to bez znaczenia poniewaz skoro PLD-Live sobie z tym poradzil dlaczego
nie-live sobie nie radzi.
iwi