kernel-up

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 29 Sty 2004, 11:39:15 CET

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 29 stycznia 2004 (08:38:05) można przeczytać:

> Witam

> staram sie poldkiem zainstalowac na stacji roboczej athalon AC paczke
> XFree86-driver-nvidia
> ale uzyskuje komunikat
> error: kernel-video-nvidia-1.0.4496-1 w 2.4.21_1.6: req kernel-up =
> 2.4.21-1.6 not found

Pewnie dlatego, ze masz jadro 2.4.24 a ta paczka jest zbudowana dla
jadra 2.4.21
Mam to samo, ale narazie w ramach testow sciagnelem sobie sterownik z
Nvidia i sobie zbudowalem.
Ogolnie trzeba poczekac az developerzy wysla odpowiedniego speca na
buildery, albo samemu sobie brakujaca paczke zbudowac.

Ps. mam nadzieje ze niczego nie pomieszalem.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl