AC + 2.6 + NVIDIA = załamka

Marcin Steć marcinek w nea.pl
Czw, 29 Sty 2004, 12:44:14 CET

Pomocy. może już to było wcześniej, ale jestem odcięty od archiwów więc
pytam:
Mam sobie AC, założyłem kernel 2.6.2 (chyba rc3) z ac-test. Poszło.
Oczywiście przy przejściu z 2.4 musiałem usunąć kenel-video-nvidia.
Pomyślałem, ze skoro nie ma w ac-test to sobie zbuduję instalerem
nvidiowym. I tu qpa.
Dołożyłem kernel-headers i powiedziało że nie może zbudować. No to
dołożyłem kernel-source. Poldek powiedział, ze się MD5 nie zgadza i że
nie założy takiego pakietu. Goły rpm powiedział o samo. No to założyłem
źródła z ftp.kernle.org: 2.6.2rc3. Też nie poszło bo nie miał .config
(chyba). No to zrobiłe make menuconfig, potem z rozpędu skompilowałem i
założyłem: make ; make install i jajaco poszło a NVIDIA dalej nie. Za
pierwszym i drugim razem faktycznie mu czegoś brakowało, ale kolejne
próby budowy drivera kończyły się ok, ale potem kładł się z informacją,
że nie można insmodować nvidia.ko i prawdopodobnie budowałem na innych
źródłach niż kernel, w który wtykam toto, co oczywiście jest
windows-prawda.
Znalazłem na sieci jakieś zaklęcia na źródła jaja typu make prepare,
make scripts, które miały pomóc, ale nadal mam ten sam efekt.
Tyle opis. A teraz co chcę: najfajniej to by było jakby ktoś powiedział
co źle robię. Może też ktoś już to zbudował (Driver NVIDIA 1.0-5336 dla
2.6.2 z ac-test na i686) ....
Aha, jakby ktoś chciał podążyć temat to mam też loga z installera. Mogę
podesłać.

lekko wścierwiony
marcinek