AC + 2.6 + NVIDIA = załamka

Czw, 29 Sty 2004, 13:34:41 CET

Użytkownik Marcin Steć napisał:

>tak. 0.9.13-0.1

>Zrobiłem. Przewraca się na make mrproper:
>scripts/Makefile.clean:10 Documentation/DocBook/Makefile: No such file or
>directory

Znaczy, że masz kernel-source z distro bez kernel-doc, więc po co
--without dist_kernel,
kiedy to jest "dist_kernel"?
I:
"... pierwszym i drugim razem faktycznie mu czegoś brakowało, ale
kolejne..."
Można się dowiedzieć jakoś, czego konkretnie brakowało? Może depmod -ae
tylko, albo wpisu
w odprobe.conf?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org