Nowy rescucd

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 29 Sty 2004, 15:39:03 CET

Stacho Pal (stacho w venco.com.pl) wrote:
> Witam!
> Stare 'rescucd' pytało mnie czy chcę go skopiować do RAMu, pozwalało
> to podmienić płytę CD w napędzie, nowe (przynajmniej dla opcji 'a',
> mimo posiadania 128MB RAM) samo sobie odpowiada 'no'.
> Też tak macie?

tak jest - załozeniem tej zmiany było takie ze system ma się w auto
bez ingerencji użytkownika
Czy tak ma zostać - kwestia do dyskusji.
Przy opcji manual (m) mozna wybrac kopiowanie. Sprzęt tez jest
autowykrywany - trzeba tylko enterem potwierdzać.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]