strasznie wolny https

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Czw, 29 Sty 2004, 19:42:46 CET

Robert 'dzeus' Graużenis napisał(a):
> (Wed, 28 Jan 2004 22:22:12 +0100 (CET)) Łukasz C. Jokiel

> :) Nie poddałem się a rozwiązanie było proste jak sznurek do
> snopowiązałki:
>
> zlib.output_compression = On
>
> p.s. wlekł się tylko kod php, więc poszperałem w pliku php.ini i w końcu
> doszedłem :)

Gratulacje, wytrwałość popłaca, może wrzuć to do FAQ ?

PS: Kiedyś w czasach prehistorycznych to były straszne problemy ze
sznurkiem do snopowiązałek, więc dobrze że nie miałeś tego problemu 20 lat
temu ;)

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.