No i stalo sie L99 99 99 99; L01 01 01 01 lub L02 02 02 02

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 30 Sty 2004, 08:51:31 CET

u mnie grub nie przeszedl a lilo chodzi bezblednie

> od momentu jak mialem problemy z lilo daje gruba (nie kozystam z tego
> automagika)

ja mam problemy z grubem wiec nie przesiadam sie na niego. O lilo mozna
poczytac prawie wszedzie a o grubie malo kto pisze w ludzkim jezyku.
Najwazniejsze zeby po instalacji nie robic od razu reboot. Najpierw
otwierasz plik /etc/lilo.conf
i jesli masz pierwsza partycje boot (gdzeis 10-20MB) to wpisz linear zamiast
lba32
potem jesli masz np WinXP na dysku hbd1 to dopisz
map-drive = 0x81
to = 0x80
map-drive = 0x80
to = 0x81

i to tyle.
Juz powinno dzialac. A jaks skonfigurowac gruba to nie mam pojecia.
iwi