install alsaconf

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Pią, 30 Sty 2004, 11:55:04 CET

On Fri, Jan 30, 2004 at 11:32:38AM +0100, Maciej Krzyzanowski wrote:

> no tak ale alsa-ustils wpada w zaleznosci przy instawaniu alsaconf wiec
> cos tu jest nie tak ;)

Tylko, że w AC nie ma zbudowanych alsaconf ani alsa-utils (przynajmniej
dla athlona nie zauwazyłem), więc albo budowałeś z cvs, albo korzystasz z
NESTowego. A w takim wypadku to już Twoja głowa w tym, żeby działało :)

pozdrawiam
Grzegorz Sulima

--
Będzie z tego kura jak krowa. Tak mi podyktował rozum.  [Kokosz]