Szyfrowana partycja

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 30 Sty 2004, 12:23:59 CET

Dnia pią 30. stycznia 2004 10:29, Marcin Winkler napisał:

> ktora wersja kernela, util-linux ?

poul w penetrator~>rpm -qa | grep kernel-smp
kernel-smp-2.4.24-0.3
poul w penetrator~>rpm -qa | grep util-linux
util-linux-2.12-5
poul w penetrator~>

> Pytanie co jest popsute, kernel czy util-linux.

Czy wiec cos jest nie tak ?? Czy jest jednak dobrze ??
Kurcze juz sam nie wiem...

Aha, do kolegi Grzegorza...
Zaladowalem ten modul a nic sie nie zmienilo....

Caly czas wyglada jak bym wpisywal zle haslo, ale qrcze te haslo przez sen
moge napisac... to napewno nie wina hasla

Pawel
Pawel