Problem z lilo

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 30 Sty 2004, 21:33:27 CET

W liście z pią, 30-01-2004, godz. 20:55, WieslawKierbedz w farba.eu.org
pisze:

> W menu.lst jest takie tajemnicze miejsce.
> :)
No faktycznie - szukałem i znalazłem. tylko rc-boot ten kawałek usunął.
W /etc/sysconfig/rc-boot/config jest możliwość konfiguracji obrazka dla
lilo, a dla gruba tylko kolorów :( czyli wygląda na to, że musiałbym to
zrobić w grubie ręcznie.
OK, dopiszę do menu.lst co trzeba odnośnie splash-a tylko co potem,
chodzi mi o odpowiednik polecenia lilo (grub-install ??)
  Krystian T.

    "Errare humanum est"