Zmienne IP i różne paki.

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Sob, 31 Sty 2004, 16:31:18 CET

Dnia Sat, 31 Jan 2004 16:15:53 +0100
Wieslaw Kierbedz <WieslawKierbedz w farba.eu.org> zeznał:

> Tak sobie czytam, jak się pocicie z tymi zmiennymi IP.
> Przecież są p2p - oficjalnie służą wymianie legalnych plików.
> Może by ktoś, kto potrafi, skonfigurował taki jeden kanał,
> czy jak to się nazywa (przepraszam, ja nie umiem) dla mldonkeya,
> bittorenta, czy czego
> z założeniem, że to do zasobów pld.
> Wystawiłby zalecenia jak się doń podłączyć - choćby tutaj, albo na
> irc.pld- i wszyscy, którzy mają co udostępniać, a korzystają z tepsy
> (albo i nie, ale bez stałego IP) mogliby bez problemów udostępniać swoje
>
> paczuszki.
> [...]

Nie, to sprytne. Tyle, że na p2p chyba nie ma wyboru co do źródła skąd
ściągasz i z transferami też różnie... FTP lepsze. Co do zmiennego ip to
jest na to sposób - jakieś virtual hosty czy jakoś tak, ale jeszcze tego
nie robiłem... :(

--
Myślenie jest niebezpieczne. Prowadzi do pomysłów.