Zmienne IP i różne paki.

btower btower w osiedle.net.pl
Sob, 31 Sty 2004, 16:59:25 CET

> Nie, to sprytne. Tyle, że na p2p chyba nie ma wyboru co do źródła skąd
> ściągasz

Jakie to ma znaczenie?

> i z transferami też różnie...

Różnie ale ogólnie mldonkey pozwala z wielu źródeł,
a bittorent to wymiatacz.

> FTP lepsze.

No nie wiem. To po co wymyślili ludzie bittorenta.

Ale moim zdaniem nie będzie takiej automatyzacji jak w poldku niestety i to
jest główna wada.
Lepiej dodać source do /etc/poldek.conf niż bawić się w p2p.
Pomysł chyba nie ma szans realizacji tym bardziej że ftp można postawić i na
neostradzie:

> Co do zmiennego ip to
> jest na to sposób - jakieś virtual hosty czy jakoś tak, ale jeszcze tego
> nie robiłem... :(

.dyndns.org + prosty skrypt.
http://www.linuxcentrum.com/artykuly.php?id=115

Nie sprawdzałem bo nie mam neostrady.