Zmienne IP i różne paki.

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Sob, 31 Sty 2004, 18:09:49 CET

Dnia sob 31. stycznia 2004 17:16, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Nie wiem, ale serwer pld-linux.org raczej rozprowadza to, co sprawdzone
> (jest, albo ma być).
> I raczej bym głośno takiego pytania nie zadawał ;).
> Ja tam swoich paczuszek nie upycham - sam zepsułem, to sam udostępniam.
> A pld nie musi się przecież podpisywać pod tym com napłodził.
> Właśnie dlatego myślałem o p2p, bo tam tylko jakiś "redirector" potrzebny.
> A poldek _napewno_ nie powinien czegoś takiego obsługiwać.
> 2 miliony pakietów pod tą samą nazwą i z różnymi zależnościami?
Zaraz, zaraz.
Bittorent to IMHO nie jest tylko szukanie po "świecie" czegoś podobnego,
ale podczas ściągania z serwera dociąganie od klientów akurat
ściągających/udostępniających.
Więc pewnie wystarczyło by uruchomić serwer bittorent-a na serwerze pld,
i bodajrze przygotować pliki będące a serwerze.
No i najważniejsze przekonać poldka do ściągniania przy pomocy tego...

Pozdrawiam
Grzegorz

P.S.
Wydaje mi się, że tak właśnie jest...