Re: Zmienne IP i różne paki.

Pawel Koska poul w pf.pl
Sob, 31 Sty 2004, 18:58:04 CET

> Zaraz, zaraz.
> Bittorent to IMHO nie jest tylko szukanie po "świecie" czegoś podobnego,
> ale podczas ściągania z serwera dociąganie od klientów akurat
> ściągających/udostępniających.

Ja sobie jakos tego niw wyobrazam.
Teoretycznie mozna by zrobic tak: Oficjalne paczki na ftp.pld-linux.pl
a jakies nieoficjalne moga byc udostepniane przez bittorent.
Tylko jak by to wygladalo?? Tam musi byc jakis serwer co udostepnia
tracker'y. Wydaje mi sie, ze w takim wypadku kazdy
pakiet powinien miec wlasnego tracker'a. Powinna byc tez mozliwosc
wrzucenia tracker'a przez zwyklego uzytkownika ktory sobie zbudowal
jakis pakiet. (Trzeba by uwazac, by nie wlecial tracker z jakims
filmem... :-) ).
Ale co by sie dzialo, jak by np. 10 osob wrzucilo tracker z
wlasnorecznie zbudowanym pakietem, powiedzmy z
kernel-2.4.24-0.3.i686.rpm wiec jak poldek sprawdzi na tym serwerze ze
jest 10 takich samych pakietow to skad on ma wiedziec ktory pakiet
sciagac. Przeciez niby sa takie same, a pewnie czyms sie tam beda
roznic. Podobnie z zaleznosciami, biedny poldek napewno by sie w czyms
takim pogubil, czlowiek tez by sie pogubil. Teoretycznie mozna brac
pierwszy z brzegu, ale czy to by bylo dobre wyjscie ??

No a moze to by bylo inaczej, ja nie za bardzo znam sie na dzialaniu
tej sieci.

Chyba lepiej by to sie sprawdzilo jako udostepnianie ISO z PLD, (cos
jak robil Mandrake) ale szczeze mowiac po co, jak obrazy z PLD sa na
szybkich serwerach w ICM, czy tam w Task.

--
Pozdrowienia,
 Pawel                            mailto:poul w pf.pl