vmmon dla 2.4.25

Ryszard Mielcarek crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Wto, 1 Cze 2004, 00:27:37 CEST

On Tue, 1 Jun 2004, Michal Chruszcz wrote:

> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 01 of
> June 2004 00:22, Ryszard Mielcarek typed:

> Kolejne głupie pytanie: a co stoi na przeszkodzie?

1. moj builder stoi na 2.6
2. nie udaje mi sie tam zbudowac najnowszego vmware
3. lista poprzednich tagow w specu jest pusta - nie moge zbudowac
starszego
4. ze zrodel oficjalnych - na maszynie domowej nie udaje sie zbudowac
5. rpmy podeslane przez zyczliwa osoba, owszem, poszly, ale maja moduly do
2.6.

Uprzedzajac nastepne pytania: nie, w domu nie moge sobie zbudowac :P

Ryszard Mielcarek       |     crazy(at)geeks.pl   |
http://crazy.geeks.pl   | http://fun.mif.one.pl   |