kern. 2.4.25 bezpieczeństwo ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 1 Cze 2004, 13:17:38 CEST

Dnia wto 1. czerwca 2004 14:58, Tomasz P. napisał:
[...]
> Mam w związku z tym pytanko: Co się dzieje ??
Cron działa, nic się nie dzieje. Ja mam takie komunikty co 5 minut, jak cron
uaktualnia mi /etc/issue. A to ostatnie to syslog się zrestartował na
wniosek logrotate (znów cron to wywołał). Jak dla mnie - nic strasznego.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498