[Ac] dwa dyski i lilo

Wto, 1 Cze 2004, 13:54:44 CEST

Witam!
Ponieważ googlanie nie dało nic poza tym jednym postem (po polsku):
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?17:mss:22833:200305:mjpmimibpbomhfkmhpcl
więc może tym razem się uda?
Sytuacja wygląda tak: Ac zainstalowane na dwóch dyskach na dwóch kompach,
lilo w jednym i drugim, każdy dysk z osobna potrafi bez problemu
wystartować, ale... Jak podłącze oba (nieważne na jakie kanały kontrolera,
próbowałem też na dodatkowy PDC) to lilo wykrzacza się takim komunikatem:

LILO: Timestamp mismatch

Pomoże ktoś, bo jedyne rozwiązanie jakie sugerują google to zainstalowanie
gruba... W dokumentacji lilo, też nic nie wynalazłem :(
Z kolei na listach slacka ktoś zasugerował upgrade lilo do wersji 22.5.9. No
to zbudowałem i działa (teraz wyświetla komunikat o zduplikowanych ID), ale
pozwala uruchomić system. spec jest:

1.122 Sun Apr 18 18:32:29 2004 by qboosh
CVS Tags: auto-ac-lilo-22_5_9-1, HEAD

Ale paczki dla Ac nie ma :( Czy ja coś źle kombinuję, czy taka paczka sądząc
po tagu auto_ac powinna być dostępna w test?

pozdrawiam