Stabilne Evolution

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 1 Cze 2004, 14:56:26 CEST

W liście z wto, 01-06-2004, godz. 14:12 +0200, Spacja Team napisał:
> Witam!!!

> Mam wersję z ftpa 1.5.7.
> Wywala się między innymi przy braku sieci oraz w różnych dziwnych miejscach. Najczęściej w kontaktach, które w konsekwencji evolution zgubiło.
> Poza tym przy pierwszym uruchomieniu jest nawet komunikat, że wciąż zalecają korzystanie z serii 1.4.
> IMHO jest to wina konwersji danych. Gdzieś musi się w tych kontaktach gubić i później są problemy.

Nie używałem serii 1.4.x, ostanti problemy miałem z książką adresową w
okolicach 1.5.6. 1.5.8 Jest stabilne, kontakty są działają, importu nie
mam jak sprawdzić, w każdym razie znowu coś zmienili pomiedzy 1.5.7 a
1.5.8 bo znowu konwersję robiło :)

Pozdrawiam

	Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.