kernel-video-nvidia.spec

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 2 Cze 2004, 15:50:11 CEST

W liście z śro, 02-06-2004, godz. 14:44 +0200, Michal Chruszcz napisał:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Wednesday 02 of
> June 2004 14:39, Krystian T typed:
> #v+
> troll w tintia:~/rpm$ grep ^%package SPECS/XFree86-driver-nvidia.spec
> %package devel
> %package progs
> %package -n kernel-video-nvidia
> %package -n kernel-smp-video-nvidia
> #v-
>
> Czy coś jeszcze nie jest jasne?

Tylko jedno - dlaczego za pierwszym budowaniem nie miałem kernel-video?
Ale to pewnie ja niepotrzebnie dodałem jakąś opcję przy kompilacji, bo
nawet pakiet XFree86-driver-nvidia był mniejszy niż teraz, a poprzednio
budowałem dwie godziny temu.

Dzięki. Teraz jest już dobrze :))
Krystian T

        "errare humanum est..."