Re[2]: OT - duuużo monitorów/jeden komputer

wolvverine wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 3 Cze 2004, 00:46:40 CEST

Osobnik zwany alfatrans w interia.pl w liście datowanym 2 czerwca 2004 (16:35:39) raczył napisać:

aip> __________________________________________
aip> najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
aip> http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
aip> http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

aip> dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
aip> podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
aip> 		http://pld-linux.org/FAQ/

powinno to pójsc w ten sposób ze wkładasz kilka kart (dwumonitorowych?)
na PCI (AGP masz tylko jeden), i bawisz sie w konfigurację

--
http://www.wushu.pl