jaki mta z mysql?

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Czw, 3 Cze 2004, 21:04:18 CEST

3 czerwca 2004, 20:29:01, Luko napisal:

L> Hmm to chyba najlepszy bedzie exim do tego, gdyz pozwala na przydzielanie
L> quoty dla userow jak i grup, swietnie wspolpracuje z mysql`em. W necie jest
L> wiele opisow na ten temat tak wiec z tym tez nie bedzie problemow.
a wielkos przesylki?
i autoryzacja przed wyslaniem???
L> exim + exiscan z cvsu u mnie pracuje to wszytsko na skanerze mks`a z poldka
L> i nie narzekam, choc mialem drobne problemy z konfiguracja, ale dziala
L> poprawnie :)
to fajnie
L> hmmm to moze sie nadac webmin, ale to jest w sumie kombajn
L> http://www.webmin.com/ w kazdym badz razie fajna zabawka.
webmin raczej odpada jak powiedziales to kombaj a ja chce tylko
kosiarki ;)
a dokladniej chodzilo mi o cos do zakladania kont,aliasow itd via www
L> AC czy RA zalezy co kto potrzebuje, co lubi, ja korzystam z AC i nie
L> narzekam :), jest chyba bardziej rozwijane w stosunku do RA - przynajmniej
L> tak mi sie wydaje. To juz chyba tylko kewstia gustu.
tu raczej chodzilo mi o dostepnosc pakietow (wolalbym ciagnac
poldekiem a nie szukac powiedzmy rpm'ow z innych distro lub kompilowac
samemu(nie mowie o spec'ach)) kiedys kumpel probowal
postawic postfix z mysql na ra i jakos mu nie wyszlo bo paczki
brakowalo jakiejs.

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl