[OT] Mnie też wkurza... [było] Re: wizytowki

Czw, 3 Cze 2004, 23:21:50 CEST

Osóbka znana jako Fryderyk Dziarmagowski, wystukała:
> --- Tomasz Ligocki <tligocki w skawina.com.pl> wrote:
>
> [...]
>
> Dziękuję Tomku, za zwrócenie uwagi. Nie jestem z żadnych osobowości
> przez Ciebie przedstawionych. Jestem zwyczajnie sfrustrowany
> niefrasobliwością i niemożliwą do opanowania ignorancją niektórych osób,
> które popełniają posty na liście pld-users.

A mnie też wkurza parę rzeczy:
1. topposting
2. złe cytowanie
3. "wcinanie się" w wątek (zamiast zacząć nowy)
4. nie wycinanie sygnaturek

I nie uważam, że zwracanie uwagi jest jak najbardziej na miejscu... A co do
formy, to już każdy powinien sam się określić (mam nadzieję, że z
wyczuciem).

Bynajmniej nie chodzi o samo bezmyślne przytaczanie netykiety jako prawa
obowiązującego w  sieci. Po prostu takie posty czyta się (hmmm) trudniej?

pozdrawiam